Azja cz 2 – Singapur

Za rzucie gumy dostaniesz tu mandat, podobnie gdy nie spuścisz wody w publicznej toalecie. Oficjalnie nie ma tutaj ubóstwa, a drapacze chmur oplata bujna roślinność. Witamy w Singapurze, czyli mieście-państwie, w którym odbyła się kolejna rocznica naszej firmy. Jak zwykle czekało na nas wiele atrakcji…

Szok społeczny

Po kilku dniach spędzonych na Bali przylecieliśmy do Singapuru – jednego z “tygrysów Azji”. Nazwę tę noszą azjatyckie kraje, które cechuje dynamiczny rozwój. Już chwilę po lądowaniu poczuliśmy się jak w innym świecie. Jeszcze tego ranka byliśmy w skromnie wyglądającym (choć przepięknym) Bali, a teraz wylądowaliśmy na jednym z najnowocześniejszych lotnisk na świecie – Changi. Jest tu nawet wodospad! Chwilę później jedziemy wielopasmową autostradą mijając nowoczesne auta i szklane wieżowce. Jedziemy na wyspę Sentosa, na której wykupili nam nocleg w Hard Rock Hotel.

Wyspa Sentosa to rozrywkowe centrum Singapuru. Oprócz naszego hotelu znajdują się tutaj parki rozrywki, ogromne oceanarium, park wodny, plaże i wiele innych atrakcji. Wiele z tych miejsc odwiedziliśmy, lecz tych atrakcji było tak wiele, że nie sposób o wszystkich opowiedzieć na raz. Relacje z nich znajdziesz na moim kanale na YouTube. Kliknij TUTAJ

Tysiąc atrakcji, a tylko 6 dni

Wycieczkę do Singapuru zapamiętamy bardzo długo. Wiele rzeczy robiliśmy tam po raz pierwszy i wiele rzeczy widzieliśmy po raz pierwszy. Między innym udało nam się zobaczyć zoo, w którym prawie wcale nie ma krat, byliśmy w parku rozrywki Universal Studio, bawiliśmy się na dachu słynnego hotelu Marina Bay Sands, a także zjedliśmy kolację z widokiem na akwarium w którym mieści się ponad 18 milionów litrów wody!

Mimo iż zobaczyliśmy tak wiele, to i tak byliśmy tam za krótko, aby zobaczyć wszystko na co mielibyśmy ochotę. (Edytowano: rocznica firmy w 2024 r. znowu odbędzie się w Singapurze, więc znowu tam wracamy!).

COVID-19

Bawiąc się świetnie w Singapurze, jeszcze nie mieliśmy pojęcia, że zaledwie parę miesięcy świat stanie na głowie. Ognisko zakażeń w Chinach, które stała się globalną pandemią sprawiło, że na kolejną rocznicę firmy przyszło nam poczekać ponad 2 lata…